متن آهنگ امیر تیزرو





رپام

رپام
















متن آهنگ امیر تیزرو

آره منم

با سر و وضع بدم

من تیزرو ام و میکنم سر و کله کفن

تو سر تو پس گوش کن بیت من و

واسه ی تو میخونم خر ، کر ، نفهم

تا وقتی نگفتی کس شعراتو تو

رابطت بد نبود منکرات و برد

از قبل نبود اینقدر ضد هم

ولی الآن اونا به خون تو تشنه اند

به جون تو مثل سگ

میافتم به پاچت و بعد عین مرد

بمیرم من

واسم مهم نیس

مهم اینه ، که من شهید شم

من موندم توی همین مرز

عین تو نترسیدم برم یهو من سوی کمین نه

من داداش روی زمینم

نه مثل تو که خواب روی چشات ندیدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:پاتوق دختر پسرا , امیر تیزرو , دانشگاه , زنیکه , اشک , ناراحتی, کابوس , سفره , مرده , اربده , حرکت , رگ , اصلا,

و ساعت 18:3

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا